Odpowiednia pielegnacja skory mieszanej

Odpowiednia pielegnacja skory mieszanej

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii silnika w magazynie VW Beetle, a Karmman Ghia jest zawór wydechowy macierzystych krystalizacji metalu. Głowica zaworu wielokrotnie ścinana do komory spalania. Zjawisko to miało miejsce w przeszłości, najczęściej w cylindrze # 3.

Wytrzymałość i elegancji starszego silnika VW jest to, że chłodzenie powietrzem.polisa ac Dmuchawa znajduje się w górnej części silnika i kieruje się przepływ powietrza przez chłodnicę oleju i na cylinder # 3. Widocznie ciepła w liczbie 3, jest wystarczające, aby spowodować uszkodzenie zaworu kołek – zamocowanie do styropianu spalin czasu noszenia prowadnice zaworów mosiądzu.

W chłodzona zawory silnika są chłodzone przez kontakt z gniazdem zaworu, a kontakt z prowadnicy zaworowej. Trzpień zaworu jest polerowana, stal hartowana, a przewodnik jest z mosiądzu. Jako przewodnik mosiądzu nosi wyczerpaniu gazu następuje trzpienia zaworu w prowadnicy dalszej degradacji mosiądzu oraz zwiększenie różnic pomiędzy ruchomym trzpieniem zaworu a prowadnicą. Wynik netto z czasem, zwłaszcza z Vintage VW część cylindra # 3, jest zerwanie głowicę zaworu wydechowego, który dostaje się do komory spalania i stemple dziurę w tłoku. Niewiarygodnie, silnik VW może nadal działać po tym wydarzeniu głośno na początku, potem ciszej po grzybka trafia do skrzyni korbowej. Oczywiście silnik nie będzie działał dobrze, a odłamki metalu w końcu uszkodzić elementy skrzyni korbowej.

Odpowiednia pielegnacja skory mieszanej

Jest to często można zauważyć tego typu awarii już 60.000 mil. Porażka nie jest 100%, ale mało prawdopodobne, aby zmniejszyć zaufanie niezawodność. Jeśli eksploatowania silnika wysokiej przebieg VW lub przebudowa silnika Vintage VW, wskazane jest, aby przeglądu możliwości zastąpienia głowice silnika stock z niestandardowymi głowach, zmodyfikowanej w celu zaradzenia tej słabości zabytkowych częściach VW.

Kilka re-producenci oferują kilka bardzo zdolnych opcje do zabytkowych częściach VW. Ważne jest, aby badać wszystkie opcje, jak sobie kupowania decyzje do odbudowy lub utrzymania swoich starszych silnikach VW.

– autor artykułu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *